Subject: Harju maakond, Raasiku vald, Kurgla küla, Jussi
From: "Eeva Avik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 14:26:06 +0200

Transpordiamet

Soovime teada, kas Jussi kinnistu ristumiskoht on Transpordiametile üle
antud?

Tranpordiamet on projekteerimistingimused kooskõlastanud 17.07.2023
tingimusel:

5. Juurdepääs kavandada riigitee km 5,113 olemasoleva ristumiskoha kaudu.
Ristumiskoha projekt on kooskõlastatud 2015.a., kuid täpsustamist vajab,
kas ristumiskoht on Transpordiametile üle antud. Ristumiskoht anda üle
enne hoonetele ehitusloa väljastamist.

Lugupidamisega

Eeva Avik

arhitekt

Raasiku Vallavalitsus

tel +372 555 66132

[email-masked]

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] /
<http://www.raasiku.ee/> www.raasiku.ee